ГДЗ англійська мова 11 клас нерсисян піроженко аудіозаписи до підручника / Чи погано, що учень користується ГДЗ?
Ми вже трошки говорили про те, що ГДЗ - це допомога вчителю. Але чи не принесе шкоди те, що учень також дивиться у відповіді?
Ну, по-перше, те, що учень намагається ЗРОБИТИ "домашку", а не "забити" на неї - це вже бонус. Він щось баче, щось пише, щось мимоволі запам’ятовує.
По-друге, якщо учень зміг ВІДШУКАТИ потрібні відповіді в Інтернеті, це вже пошуково-дослідницька робота. Теж непогано.
По-третє, хто зазвичай шукає ГДЗ? Відмінники? У 90 % випадків - це ті, хто СПИСУЄ у відмінників. Отже, якщо учень не спише відповіді з Інтернету, він благополучно спише їх в класі. А так - хоч якась "пошуково-дослідницька" робота.
Дивитися у ГДЗ - не злочин. Злочин - якщо ти НЕ МОЖЕШ ПОЯСНИТИ, чому ти обираєш ту чи інакшу відповідь.
Тож, якщо ти мій учень, будь впевнений: я завжди запитаю тебе, чому правильна відповідь є такою насправді. Ти маєш бути готовий обґрунтувати свій вибір.
Отже, недостатньо лише переписати правильні відповіді. У справжнього вчителя це не спрацює. Учень має знати принцип: ЧОМУ ця відповідь є правильною.
Але як же бути, якщо не вистачає часу, аби ретельно перевірити всі знання учня, тобто вияснити у розмові, чи розуміє він тему?
Можна включити пояснення у його домашню роботу. Наприклад, якщо вправа на часи, то завдання учня - не просто написати номер і відповідь, а ПОВНІСТЮ переписати речення, вставити відповідь, надписати над нею назву часу та підкреслити слово чи фразу речення, яка доводить, що саме цей час має вживатися в цьому випадку.
Якщо вправа на артиклі чи прийменники, то нехай учень в дужках біля кожної відповіді напише пункт з правила, який обґрунтовує наявність того чи іншого артикля в даному випадку. Наприклад: The Alps (гірський хребет)
Якщо це вправа на нові слова, нехай учень напише повний переклад речень, в які він вставляє їх. Тощо...
Отже, те, що учень користується ГДЗ - не смертельно (адже вчителі також ним користуються). Головне - організація навчального процесу!
Нижче посилання на перший запис аудіювання. Копіюйте його, вставляйте в адресний рядок браузера і переходьте.
Аудіозапис іде в комплекті з текстом, вправами до нього і відповідями. Інші записи можна буде знайти там же, на сторінці.
https://www.instagram.com/reel/CqycK5UoeLg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Пасибо дуже помог)
ОтветитьУдалитьна здоров’я
Удалитьсторінка 25 вправа 10
Удалить11 клас англійська
А можно задание 12 на странице 25 и задание 1 на странице 27
ОтветитьУдалитьа можно ответы на задания на странице 66?
ОтветитьУдалитьА где страница 34 задание 1
ОтветитьУдалить43 сторінка завдання 14
ОтветитьУдалитьможно стр 45-49,пожалуйста
ОтветитьУдалить45 по 49
УдалитьМожна 31 сторінка 3 завдання
ОтветитьУдалитьМожна будь ласка вправа 6 на сторінці 65
ОтветитьУдалитьМожна сторінку 106 вправи 6,7
ОтветитьУдалитьГде страница ,148?
ОтветитьУдалитьВправа 5 сторінка 160
ОтветитьУдалитьМожно сторінка 149
ОтветитьУдалитьМожна сторінка 142 вправа4
ОтветитьУдалить